חופשי על הבר

שני כסאות הבר של איקאה מלווים אותנו כבר שנים רבות ובכל דירה שכורה שהיתה לנו מצאנו להם שימוש אחר. הם התחילו ככסאות בר בדירת הרווקים של תומר, אח"כ הם שימשו כמעמדים לרמקולים ולספרים, כסולמות אלטרנטיביים להחלפת נורות וכן הלאה. בדירה החדשה הם לא מצאו את מקומם ושמנו אותם בגינה יחד עם שאר הדברים שלא רצינו לזרוק אבל לא ממש השתמשנו בהם. עם הזמן הם הפכו למעמדים לעציצים ובחורף האחרון הם נרטבו לחלוטין. אחד מהם הראה סימני חולשה מסויימים והשני דווקא החזיק מעמד לא רע.

כיסא איקאה בורוד ואדנית בטורקיז

הכסאות מעץ מלא והם היו מצופים בלכה שקופה. אני לא זוכרת איפה קראתי פעם שמאוד קשה לשפץ רהיטים של איקאה, אבל מיותר לציין שזה אוטומטית הכניס בי חשק לשנות ולצבוע כל רהיט שוודי שיש לנו בבית. אז הפעם הגיע תור הכסאות והחלטתי לרענן אותם במראה קיצי וצבעוני.

כיסא בר BOSSE (צילום: קטלוג איקאה)

הנה הכיסא כשהוא כמעט משוייף לגמרי. ברגל האחורית משמאל אפשר לראות איך העץ נראה עם גימור הלכה המקורי. כמו שכתבתי בפוסט על דיסטרסינג, במקרה שהרהיט מצופה בלכה והוא עדיין במצב טוב, ללא צבע מתקלף, חשוב לשייף אותו שיוף עמוק עם נייר לטש גס או עם משייפת חשמלית (כן כן, אני ממש מתלהבת מהמשייפת שלי…)

כיסא איקאה אחרי שיוף גס

כיסא אחד צבעתי בטורקיז ואת השני בורוד פוקסיה (ותודה להילי שעזרה לי לבחור את הצבע). על הדרך עברתי עם המברשת על אדנית עץ ישנה שפעם תומר ואחיו בנו והחייתי גם אותה בטורקיז, קניתי במשתלה וינקות בלבן ובפוקסיה וזאת התוצאה.

כסאות ואדנית אחרי הצביעה
3 תגובות
  • רחל דובדבני

    10 באוגוסט 2015 at 10:37

    מקסים, מקסים פשוט אין לי מילים. מה יותר משמח מלפתוח בוקר לוהט כזה ודביק באתר שחיפשתי כבר מזמן ומדריך בדיוק איך לבצע הדברים. תודה, תודה,לבתי נטע המקסימה שהאירהאת עיני לאתר. רציתי שלאול אם אפשר לשפץ ארגז אכסון מקש ? תודה על כל רעיון שאשמע.

  • Ravit Tal Ita

    30 בספטמבר 2014 at 13:21

    🙂 מקסים

  • תפור עלי

    5 ביולי 2013 at 17:11

    יצא יפה!
    אני נשברתי באיזה שלב מחוסר מקום ונתתי את שלנו ב"אגורה" – ועכשיו אני כולי קנאה…
    😉

נגישות